Reference a případové studie věrnostních programů

Risorsu používají větší i menší sítě prodejen. Podívejte se, jak jim pomáháme zvyšovat tržby díky úspěšnému věrnostnímu programu. Máme tým s 10 lety zkušeností z oboru, ale samotný systém Risorsa v dnešní podobě slaví teprve 2. narozeniny. Proto vám ukážeme jen případové studie z poslední doby.

s.Oliver – věrnostní program s 338 570 zákazníky v ČR a na Slovensku

Sít obchodů s módním oblečením zaměstnává 8000 lidí ve světě a z toho 150 v ČR a na Slovensku, kde má s.Oliver 18 kamenných prodejen. Risorsa zajišťuje full servis věrnostního klubu s.Oliver, který má ke dnešnímu dni 338 570 členů v České a Slovenské republice.

  • rozšíření pokladního programu o zobrazení dodatečných informací o zákazníkovi s možností čerpat elektronické poukazy
  • webové rozhraní pro zákazníky s možností nákupu elektronických poukazů.
  • automatické generování elektronických poukazů
  • kalkulace zákaznických slev.
  • marketingové kampaně po organizační, produkční i technické stránce
  • rozesílání SMS a emailů – kampaně, systémové zprávy, přání k narozeninám...
  • reportování prodejních dat s detailním vyhodnocením kampaní
  • konzultační činnost a podpora provozu věrnostního programu
  • mobilní aplikace
s.Oliver

Premium Fashion Brands – síť 34 obchodů s módním zbožím a 109 075 zákazníky ve věrnostním programu

Věrnostní program Premium Fashion Brands je rozšířeným nástupcem rodinného programu Benefeet firmy Geox. PFB působí v ČR a na Slovensku a zahrnuje značky:

  • GEOX ČESKÁ REPUBLIKA, multibrand BELTISSIMO,
  • TRUSSARDI JEANS, VERSACE JEANS, ARMANI JEANS,
  • CERRUTI 1881, WEEKEND MAX MARA,
  • PENNYBLACK a MARINA YACHTING.
Brands

Síť prodejen zaujala svým kvalitním zbožím už 109 075 zákazníků v Česku a na Slovensku. Premium Fashion Brands ve svých 34 prodejnách využívá Risorsu a zákaznický klub poskytuje členům kromě výhodných nákupů i exkluzivní akce a nadstandardní servis.

Geox
  • vytvoření speciálního software pro pokladny, kde sbírá a ukládá prodejní data do věrnostního systému
  • kalkulace zákaznických slev
  • marketingové kampaně po organizační, produkční i technické stránce
  • rozesílání SMS a emailů – kampaně, systémové zprávy, přání k narozeninám...
  • reportování úspěšnosti kampaní a klubu
  • konzultační činnost a podpora provozu věrnostního programu

Geox Slovensko – síť obchodů s italskou obuví a 14 817 zákazníky v rodinném programu

Samostatný věrnostní program slovenské sítě prodejen Geox láká pravidelně k nákupu kvalitní obuvi už 14 817 zákazníků v SR. Slovenský Geox ve svých 6 prodejnách využívá Risorsu a zákaznický klub poskytuje členům kromě výhodných nákupů i exkluzivní akce a nadstandardní servis.

  • vytvoření speciálního software pro pokladny, který sbírá a ukládá prodejní data do věrnostního systému
  • automatické generování elektronických poukazů
  • marketingové kampaně po organizační, produkční i technické stránce
  • rozesílání SMS a emailů – kampaně, systémové zprávy, přání k narozeninám...
  • reportování úspěšnosti kampaní a klubu
  • helpdesk, konzultační činnost a podpora provozu věrnostního programu
Geox SK

Chcete také úspěšný věrnostní program?

Postaráme se o váš zákaznický klub od implementace až po marketingovou podporu kampaní. Využijte i technologické inovace, které zavádíme do světa věrnostních systémů, a ušetřete tak firemní náklady. Vyzkoušejte si nezávazně věrnostní systém Risorsa nebo si rovnou domluvte osobní schůzku a promluvme si o vašem novém věrnostním programu.