Reportovací software vyhodnotí úspěšnost kampaní

Jakou mají kampaně návratnost? Oslovujete správné segmenty kontaktů? Risorsa vám prozradí, jaké typy kampaní a akcí fungují nejlépe na různé skupiny zákazníků ve vašem věrnostním progamu. Každou další kampaní ušetříte náklady na SMS i propagační materiály a prodejní akce lépe zacílíte. A zvednete tržby.

Ať už používáte věrnostní systém Risorsa nebo jakýkoli jiný, reportovací software vám pomůže měřit a optimalizovat kampaně. Nebo to uděláme za vás v rámci full service.

  • analyzujte prodeje, nebo to nechte na nás
  • ručně i automaticky generované reporty kampaní
  • web i desktop reportovací nástroj věrnostního klubu
  • pokročilá segmentace při rozesílání SMS a e-mailů
  • detailní vyhodnocení úspěšnosti každé kampaně
  • budování kvalitní zákaznické databáze

Jaké reporty a informace byste měli dolovat
z prodejních dat vašeho věrnostního programu

Získejte ty nejcennější informace o prodejích s reportovacím nástrojem systému Risorsa. Bez analýzy dat a úspěšnosti kampaní by věrnostní program přinášel slabé výsledky. Aby vám usnadnil práci a čas, obsahuje reportovací software předdefinované typy reportů k okamžitému použití. Samozřejmě ani specifické reporty ušité na míru vašemu podnikání nejsou problém.

Vytvořili jsme sadu nejčastějších reportů, které snadno pustíte přímo z webové nebo desktopové aplikace:

  1. Marketingové akce – obrat dle formátu zprávy, konverzní míra
  2. E-mailové rozesílky – otevření e-mailu, míra prokliku
  3. Plnění plánů – denní, týdenní, měsíční a roční
  1. Zákaznické prodeje – denní, týdenní, měsíční a roční
  2. Zaměstnanecké prodeje – denní, týdenní, měsíční a roční
  3. Struktura zákazníků – geografická, demografická
Triangl

Důkladný reporting kampaní zabrání poklesu tržeb a ušetří vaše náklady

Až 6% konverze kampaní dosahujeme kombinací SMS a e-mailu, případně i direct mailu, ale hlavně segmentací kontaktů. Každou kampaň vyhodnotíme a u dalších volíme nejúčinnější kombinaci prodejní akce, kanálů a segmentu zákazníků.

Navíc detekujeme nedostupná telefonní čísla a e-mailové adresy, abyste za ně zbytečně neutrácely.

Nejčastěji za vás reportovací software vyhodnocuje:

  • rozesílky – prokliky v e-mailech, nedoručitelné e-maily a nedostupná telefonní čísla
  • prodeje – nárůst tržeb, klubové vs. neklubové tržby, průměrná útrata, procento zákazníků ovlivněných kampaní a kanál s nejvyšší konverzí
  • slevy – četnost dokladů v konkrétní slevové akci oproti ostatním slevám a přizpůsobení dalších kampaní
  • Reporty vytváříme ručně nebo vám po kampani automaticky přijde e-mail s přílohou v PDF, Excelu, Wordu, případně HTML.

    Analyzujeme miliony záznamů dat a datovými kostami zrychlujeme dolování informací do přehledných reportů. Průběžně tak sledujte úspěšnost akcí 1 + 1 zdarma, 50% slev na vše a dalších kampaní. A to nejen hromadně, ale i dle prodejen, segmentů a čehokoli, co zefektivní vaše kampaně.

    To vše zvládnete s reportovacím nástrojem sami, nebo se o kampaně postaráme v rámci full service věrnostního programu.

    Získejte dokonalý přehled o vašich zákaznících i kampaních

    Věrnostním programem budujete to nejcennější – databázi kontaktů na vaše zákazníky. A díky kampaním získáváte důležitá prodejní data. Klubový zákazník utrácí v průměru více než ten běžný. Ale co dál? K rozhodování potřebujete dobrou analýzu obou zdrojů:

    • Analýzy zákaznických dat – analýza demografické struktury zákazníků (věk, pohlaví, místo), přizpůsobení kampaní, prodejní strategie, loajalita, průměrná útrata...
    • Analýzy prodejních dat – automatické reportování, porovnání s předchozím rokem, porovnání s plánem, výnosnost na metr čtvereční...

    Reportovací nástroj Risorsa vám poskytne k těmto informacím nonstop přístup a vy získáte dokonalý přehled – jak váš věrnostní program funguje, kde zbytečně utrácíte a kudy se vydat v další kampani. Do detailu.

    K datům zákaznického klubu se dostanete kdykoli přes desktop nebo webovou aplikaci, ve které najdete informace o zákaznících i reporty úspěšnosti klubu a každé kampaně:

    • intuitivní a jednoduché ovládání aplikace
    • kvalitní nástroj pro reporting a analýzu dat
    • nonstop přístup s garancí 99,9% dostupnosti

    Používáte jiný věrnostní systém než Risorsa? Žádný problém.
    Reportovací software napojíme na váš současný systém

    Nástroj pro analýzu dat a reportování poskytujeme i samostatně, tedy bez návaznosti na věrnostní systém Risorsa.

    • napojíme reportovací nástroj na váš současný systém
    • z vašeho systému si Risorsa přebírá jen potřebná data
    • reporty vytváříte sami nebo chodí automaticky na e-mail

    Reporting spouštíte přes webové rozhraní nebo nastavíme automat, který generuje automatické e-maily s reporty v příloze. Software umí exportovat reporty do různých formátů, stačí si vybrat – PDF, Excel, Word nebo HTML.

    Triangl

    Začněte co nejdříve dolovat z prodejních dat ty správné informace

    Potřebujete nástroj, který pomůže vyhodnocovat prodejní akce a lépe je cílit na různé segmenty zákazníků? Risorsa umí zpracovat miliony prodejních dat, rychle z nich vydolovat informace a převést do užitečných reportů. U databáze s 20 000 zákazníky se bez takového reportingu těžko obejdete. Věrnostní programy děláme už 10 let a kdykoli budete potřebovat, s vyhodnocením nebo realizací kampaní vám pomůžeme.