Děláme marketingové kampaně pro věrnostní programy

Chcete nadprůměrné konverze u marketingových akcí? Ať už používáte věrnostní systém Risorsa nebo jakýkoli jiný, převezmeme servis kampaní a odpovědnost za jejich úspěch. Postaráme se o návrh i produkční služby včetně tisku reklam, rozesílky SMS, e-mailingu a vyhodnocení každé prodejní akce.

Dopřejte si full service marketingových kampaní – organizační i produkční zajištění nechte na Risorsa expertech.

  • 456 úspěšných kampaní pro klienty
  • marketingové a produkční služby prodejních akcí
  • hromadné rozesílání SMS, e-mailů nebo direct mailů
  • ideální pro sítě prodejen, poskytovatele služeb i e-shopy
  • detailní vyhodnocení úspěšnosti každé kampaně
  • šetříme vám náklady zaváděním inovací

Proč dokážeme garantovat nadprůměrnou konverzi a jak dosahujeme až 6 %?

Vymyslíme za vás úspěšné kampaně bonus programu a dodáme i realizaci. Vy jen řeknete, že od 10. do 17. máte v prodejnách akci 1+1 zdarma, a ostatní zařídíme my. Nebo vám pomůžeme i s návrhem kampaní a vy tak získáte věrnostní program bez starostí. Úspěšnost každé akce vyhodnotíme, abychom vám u dalších zvýšili prodeje a snížili náklady.

Triangl

1. Návrh a příprava kampaně

Děláme kampaně od slevových akcí přes tematicky specifické kampaně až po produkčně náročné – např. přilákání rodin a přátel zákazníků, akce vyžadující notebook se speciálním softwarem…

    Umíme i SMS akce, kdy systém automaticky reaguje na zaslaný formát zprávy – např. vrátí slevový kód, když pozná telefonní číslo zákazníka.

  • Sami nebo společně vymyslíme prodejní akci.
  • Připravíme rozpočet a potřebné kroky kampaně.
  • Pomůžeme s výběrem kontaktů segmentací databáze vašich zákazníků.
  • Připravíme obsah a podobu reklamního e-mailu.
  • Navrhneme znění reklamní SMS.
  • Vybereme vhodné propagační materiály.
Kampaň

2. Realizace a komplet produkční servis

Po odsouhlasení konceptu kampaně vytvoříme marketingový obsah a zajistíme organizační i produkční servis:

Realizace
  • Vytiskneme plakáty do výloh, letáky, štítky na zboží, stojany k pokladně a další prospekty.
  • Podle potřeby přidáme kampaň na web vašeho zákaznického klubu.
  • Do prodejny nalákáme vaše zákazníky hromadnou rozesílkou SMS a e-mailů, případně direct mailem.

Dosahujeme až 6% konverze kampaní kombinací SMS a e-mailu, ale samozřejmě i segmentací kontaktů.

Ušetřete náklady ověřováním platnosti kontaktů – při každé kampani detekujeme zrušená telefonní čísla a e-mailové adresy, abychom na ně příště zprávy neposílali.

3. Analýza a vyhodnocení každé kampaně

Umíme analyzovat miliony záznamů prodejních dat a pomocí datových kostek optimalizujeme rychlost dolování informací. U každé kampaně analyzujeme a vyhodnocujeme:

  • rozesílky – prokliky v e-mailech, nedoručitelné e-maily a nedostupná telefonní čísla
  • prodeje – nárůst tržeb, klubové vs. neklubové tržby, průměrná útrata, procento zákazníků ovlivněných kampaní a kanál s nejvyšší konverzí
  • slevy – četnost dokladů v konkrétní slevové akci oproti ostatním slevám a přizpůsobení dalších kampaní

V desktopové a webové aplikaci najdete prodejní data i reporty věrnostního programu a všech kampaní. Reporty vytváříme ručně nebo vám po kampani přijde automatický e-mail s přílohou v PDF, Excelu, Wordu nebo HTML.

Šetříme vám náklady technologickými inovacemi

Šetříme náklady

Mobilní aplikací nahradíme plastové kartičky zákazníků a místo SMS jim reklamní sdělení přijde do aplikace, která je na novou zprávu upozorní. Zpráva zákazníkovi přijde, i když nemá aplikaci spuštěnou. Když systém do určité doby zprávu do aplikace nedoručí, odešle klasickou SMS.

Pro vás to znamená výrazné snížení nákladů za SMS a plastové kartičky. Zákazníci s internetem v mobilu u sebe nemusí při nákupech nosit další plastovou kartičku.

A kolik vám ročně dokážeme vydělat?

Řekněte nám, kolik máte denně prodejních dokladů, průměrnou útratu, jak často plánujete kampaně a my vám odhadneme roční náklady na provoz věrnostního programu. A navíc i předběžně spočítáme výnosnost kampaní.

Zpočátku u kampaní dosahujeme až 6% konverzí a s rostoucím počtem lidí se ustálí na průměru kolem 2 až 3 %. Proto potřebujete mít zákaznický klub aspoň s 20 000 členy, abyste je mohli kdykoli oslovit a zvýšit tržby vhodnou akcí. Pomůžeme vám s úspěšnými kampaněmi a případně i budováním zákaznického klubu.

Triangl

Svěřte kampaně zákaznického klubu Risorsa expertům

Věrnostní programy děláme už 10 let a za poslední 4 roky jsme klientům pomohli s víc než stovkou marketingových kampaní. Navrhneme pro vás úspěšné marketingové kampaně zákaznického klubu a zajistíme veškerý produkční servis.